22 października 1946 |
Carmen
Georges Bizet
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Adolf Popławski teatr: Opera Katowicka, Bytom
|
22 listopada 1947 |
Faust
Charles Gounod
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Adolf Popławski teatr: Opera Katowicka, Bytom
|
9 czerwca 1948 |
Don Pasquale
Gaetano Donizetti
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Romuald Cyganik teatr: Opera Katowicka, Bytom
|
13 listopada 1948 |
Lakme
Delibes Leo
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Popławski Adolf teatr: Opera Katowicka, Bytom
|
18 grudnia 1948 |
Verbum nobile
Moniuszko Stanisław
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Fotygo-Folański Bolesław teatr: Opera Katowicka, Bytom
|
18 grudnia 1948 |
Janek
Władysław Żeleński
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Bolesław Fotygo-Folański teatr: Opera Katowicka, Bytom
|
13 maja 1949 |
Rigoletto
Verdi Giuseppe
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Fotygo-Folański Bolesław teatr: Opera Katowicka, Bytom
|
3 grudnia 1949 |
Opowieści Hoffmanna
Offenbach Jacques
forma twórczości: kierownictwo chóru reżyseria: Cyganik Romuald teatr: Opera Śląska, Bytom
|
25 lutego 1950 |
Uprowadzenie z Seraju
Wolfgang Amadeusz Mozart
forma twórczości: chórmistrz reżyseria: Bolesław Fotygo-Folański teatr: Opera Śląska, Bytom
|
12 czerwca 1950 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przekład, chórmistrz reżyseria: Aleksander Bardini teatr: Opera Śląska, Bytom
|
6 stycznia 1951 |
Casanova
Ludomir Różycki
forma twórczości: libretto, kierownictwo chóru reżyseria: Bolesław Fotygo-Folański teatr: Opera Śląska, Bytom
|
22 czerwca 1951 |
Napój miłosny
Donizetti Gaetano
forma twórczości: chórmistrz reżyseria: Fotygo-Folański Bolesław teatr: Opera Śląska, Bytom
|
24 listopada 1951 |
Rusałka
Dargomyżski Aleksander
forma twórczości: chórmistrz reżyseria: Cyganik Romuald teatr: Opera Śląska, Bytom
|
18 stycznia 1952 |
Straszny dwór
Stanisław Moniuszko
forma twórczości: chórmistrz reżyseria: Bolesław Fotygo-Folański teatr: Opera Śląska, Bytom
|
20 kwietnia 1952 |
Eugeniusz Oniegin
Piotr Czajkowski
forma twórczości: chórmistrz reżyseria: Wiktor Brégy teatr: Opera Śląska, Bytom
|
11 października 1952 |
Kraina uśmiechu
Franz Lehár
forma twórczości: kapelmistrz reżyseria: Bolesław Fotygo-Folański teatr: Operetka Śląska ze sceną w Gliwicach, Gliwice
|
5 lutego 1953 |
Domek trzech dziewcząt
Franz Schubert
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Witold Zdzitowiecki teatr: Operetka Śląska ze sceną w Gliwicach, Gliwice
|
31 maja 1953 |
Wesoła wdówka
Franz Lehár
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Witold Zdzitowiecki teatr: Operetka Śląska ze sceną w Gliwicach, Gliwice
|
4 listopada 1953 |
Trembita
Milutin Jurij
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Zdzitowiecki Witold teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
31 grudnia 1953 |
Jenufa
Leoš Janáček
forma twórczości: przekład reżyseria: Jan Romejko teatr: Opera, Wrocław
|
23 stycznia 1954 |
Księżniczka czardasza
Emmerich Kálmán
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Roman Niewiarowicz teatr: Operetka Śląska ze sceną w Gliwicach, Gliwice
|
30 czerwca 1954 |
Orfeusz w piekle
Jacques Offenbach
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Jerzy Zegalski teatr: Operetka Śląska ze sceną w Gliwicach, Gliwice
|
14 grudnia 1954 |
Swobodny wiatr
Izaak Dunajewski
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Jerzy Zegalski teatr: Operetka Śląska ze sceną w Gliwicach, Gliwice
|
9 lipca 1955 |
Zemsta nietoperza
Johann II Strauss
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Jerzy Zegalski teatr: Operetka Śląska ze sceną w Gliwicach, Gliwice
|
26 lipca 1955 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przekład reżyseria: Wiktor Brégy teatr: Opera, Warszawa
|
31 grudnia 1955 |
Cnotliwa Zuzanna
Jean Gilbert
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Danuta Baduszkowa, Jerzy Merunowicz teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
10 marca 1956 |
Co nam zostało z tych lat...
forma twórczości: scenariusz reżyseria: Roman Niewiarowicz teatr: Teatr Satyry, Katowice
|
17 czerwca 1956 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przekład reżyseria: Wiktor Brégy teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
2 lipca 1956 |
Rose Marie
Rudolf Friml
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
8 czerwca 1957 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: przygotowanie muzyczne, dyrygent reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
22 grudnia 1957 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: przekład, dyrygent reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
18 maja 1958 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: przekład reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Teatr Muzyczny, Gdańsk
|
15 czerwca 1958 |
Tangolita
Paul Ábrahám
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Irma Czaykowska teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
24 maja 1959 |
Biała wilczyca
Zbigniew Lipczyński
forma twórczości: muzyka, libretto, kierownictwo muzyczne reżyseria: Witold Zdzitowiecki teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
25 lipca 1959 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przekład reżyseria: Lia Rotbaumówna teatr: Opera, Wrocław
|
22 października 1959 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: przekład reżyseria: Zenon Laurentowski teatr: Operetka, Szczecin
|
7 listopada 1959 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: przekład reżyseria: Danuta Dostalik-Baduszkowa teatr: Operetka, Łódź
|
9 grudnia 1959 |
Clivia
Nico Dostal
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Michał Ślaski teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
23 kwietnia 1960 |
Dobranoc Bettino
Gorni Kramer
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Witold Zdzitowiecki teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
18 czerwca 1960 |
Kwiat Hawai
Paul Ábrahám
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Witold Zdzitowiecki, Michał Ślaski teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
28 września 1960 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: przekład reżyseria: Jerzy Ronard Bujański teatr: Operetka, Szczecin
|
15 stycznia 1961 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: przekład reżyseria: Janina Orsza-Łukasiewicz teatr: Operetka Dolnośląska, Wrocław
|
20 czerwca 1961 |
Casanova
Ludomir Różycki
forma twórczości: scenariusz reżyseria: Antoni Majak teatr: Opera Łódzka, Łódź
|
10 grudnia 1961 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: przekład, adaptacja reżyseria: Aleksander Długosz teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
30 grudnia 1961 |
Can-Can
Cole Porter
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Jerzy Ukleja teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
22 grudnia 1962 |
Werter
Jules Massenet
forma twórczości: przekład reżyseria: Robert Sauk teatr: Opera Śląska, Bytom
|
4 marca 1963 |
No, no, Nanette
Vincent Youmans
forma twórczości: teksty piosenek reżyseria: Bogusław Danielewski teatr: Operetka Dolnośląska, Wrocław
|
14 kwietnia 1964 |
Farfurka królowej Bony
Mieczysław Drobner
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Maria Biliżanka teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
11 grudnia 1965 |
Cuba mi amor
Rauf Hadżijew
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Mieczysław Daszewski teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
28 lutego 1966 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przekład reżyseria: Kazimierz Kord teatr: Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka, Kraków
|
12 listopada 1966 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: przekład reżyseria: Andrzej Wiza teatr: Operetka Poznańska, Poznań
|
26 października 1967 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: przekład reżyseria: Tadeusz Bursztynowicz teatr: Operetka, Lublin
|
5 listopada 1967 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przekład reżyseria: Lia Rotbaumówna teatr: Teatr Wielki, Łódź
|
5 listopada 1967 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przekład reżyseria: Stanisław Brejdygant teatr: Opera im. Stanisława Moniuszki, Poznań
|
9 grudnia 1967 |
Keto i Kote
Wiktor Dolidze
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Mieczysław Daszewski teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
4 lutego 1968 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: przekład, adaptacja reżyseria: Barbara Kostrzewska teatr: Operetka Dolnośląska, Wrocław
|
23 września 1971 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: tłumaczenie tekstów piosenek reżyseria: Henryk Mozer teatr: Operetka, Łódź
|
14 grudnia 1971 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: przekład reżyseria: Vladislav Hamšik teatr: Opera i Operetka, Bydgoszcz
|
5 marca 1977 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przekład reżyseria: Maria Fołtyn teatr: Opera Śląska, Bytom
|
30 grudnia 1978 |
Bal w Operze
Richard Heuberger
forma twórczości: przekład reżyseria: Jan Wodzyński teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
2 marca 1980 |
Dama pikowa
Piotr Czajkowski
forma twórczości: przekład reżyseria: Lew Michajłow teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|