5 marca 1959 |
Pan Twardowski
Ludomir Różycki
postać: Żądza, Kusicielka, Kleopatra, Diablica IV, Hurysa teatr: Opera, Warszawa
|
7 lutego 1962 |
Wierchy
Artur Malawski
postać: Góralka teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
31 marca 1962 |
Święto Wiosny
Igor Strawiński
postać: Dziewczyna reżyseria: Alfredo Rodrigues teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
31 marca 1962 |
Judith
Arthur Honegger
postać: Niewolnica reżyseria: Alfredo Rodrigues teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
4 października 1962 |
Trójkątny kapelusz
Falla Manuel de
postać: Dziewczyna reżyseria: Guillot de Rode Francois teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
24 listopada 1962 |
Białowłosa
Henryk Czyż
postać: Mieszkanka złotej krainy reżyseria: Wowo Bielicki teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
15 kwietnia 1963 |
Gdy w ogrodzie botanicznym
forma twórczości: role teatr: Sala Kongresowa PKiN, Warszawa
|
7 października 1963 |
Sonety miłosne
Baird Tadeusz
forma twórczości: role reżyseria: Gruca Witold, Kulczyński Jan teatr: Filharmonia Narodowa, Warszawa
|
16 października 1963 |
Dafnis i Chloe
Maurice Ravel
postać: Bryaxis reżyseria: Alfredo Rodrigues teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
16 października 1963 |
Orfeusz
Igor Strawiński
postać: Bachantka reżyseria: Alfredo Rodrigues teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
7 października 1964 |
Ad hominem. Impresja baletowa
Zbigniew Wiszniewski
postać: Dziewczyna B reżyseria: Marek T. Nowakowski teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
25 marca 1965 |
Seans dla zakochanych
forma twórczości: choreografia reżyseria: Czesław Szpakowicz teatr: Teatr Buffo „Syrena”, Warszawa
|
29 stycznia 1966 |
Inne czasy, czyli 20 lat później
forma twórczości: role reżyseria: Czesław Szpakowicz teatr: Teatr Buffo „Syrena”, Warszawa
|
29 stycznia 1966 |
Inne czasy, czyli 20 lat później
forma twórczości: choreografia reżyseria: Czesław Szpakowicz teatr: Teatr Buffo „Syrena”, Warszawa
|
25 października 1966 |
Sprzężenie zwrotne
Antoni Cwojdziński
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Andrzej Szafiański teatr: Teatr Polski, Warszawa
|
16 listopada 1966 |
Emil i detektywi
Erich Kästner
forma twórczości: choreografia reżyseria: Barbara Kilkowska teatr: Teatr Buffo „Syrena”, Warszawa
|
10 grudnia 1966 |
Trzy białe strzały
Jan Makarius
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Roman Kordziński teatr: Teatr Ziemi Mazowieckiej, Warszawa
|
16 lipca 1967 |
Spaghetti i miecz
Tadeusz Różewicz
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Witold Skaruch teatr: Teatr Dramatyczny, Warszawa
|
4 listopada 1967 |
Trębacze
Wiktor Woroszylski
forma twórczości: układ ruchu teatr: Teatr im. Juliusza Osterwy, Gorzów Wielkopolski
|
30 grudnia 1967 |
Kłopoty zbója Madeja
Ludomir Legut
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jan Błeszyński teatr: Teatr im. Juliusza Osterwy, Gorzów Wielkopolski
|
4 lutego 1968 |
Nie zapomnisz owych dni
forma twórczości: choreografia reżyseria: Olga Koszutska teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
18 maja 1968 |
Moja córeczka
Tadeusz Różewicz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jerzy Jarocki teatr: Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
|
2 grudnia 1988 |
Błękitny zamek
Roman Czubaty
forma twórczości: choreografia reżyseria: Ryszard Kubiak teatr: Teatr Wielki, Łódź
|
10 grudnia 1988 |
Balet, balet, balet
Paweł Binke
forma twórczości: choreografia, inscenizacja, scenografia reżyseria: Jerzy Gruza, Jerzy Gruza teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
23 stycznia 2010 |
Chopin inaczej
Fryderyk Chopin
forma twórczości: choreografia teatr: Polski Teatr Tańca – Balet Poznański, Poznań
|
18 listopada 2011 |
Mr. Instrument Instrument przedstawia: wielka inwencja na spragnione theorbo, uśpiony kontrabas i cztery tancerki
forma twórczości: role teatr: Stary Browar Nowy Taniec, Poznań
|
18 listopada 2011 |
Mr. Instrument Instrument przedstawia: wielka inwencja na spragnione theorbo, uśpiony kontrabas i cztery tancerki
forma twórczości: choreografia teatr: Stary Browar Nowy Taniec, Poznań
|
29 maja 2015 |
Wesoła wdówka
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Mirosław Owczarek teatr: Impresariat Artystyczny MMImpresario, Wrocław
|